Blog

Zapraszam do czytania mojego bloga dot. AdWords i Analytics!

Reklama sklepu internetowego

Prowadzisz sklep internetowy i wiesz, że najlepszym sposobem na pozyskanie klientów jest obecność w wyszukiwarce, czyli reklama sklepu internetowego.

4 specjalizacje od Google Partner-s

Jako indywidualny specjalista Google AdWords posiadam 4 specjalizacje Google Partner. Jeśli chodzi o woj. świętokrzyskie jest to najwyższy poziom wydatków oraz poziomu obsługi i aktywnych certyfikatów.

Referencje od sklepu urokdrewna.pl

„Profesjonalne podejście, wiedza i błyskawiczna reakcja na wytyczne” www.UrokDrewna.pl  

Referencje od sieci pizzerii 105.pl

Mastergrupa Marcin Ciesielski jest właścicielem między innymi sieci „Pizzerii 105”.  Bardzo dziękuje za referencje i doskonała współprace.

Referencje z konsultacji kampanii Google AdWords

Pozwoliłem sobie zacytować za zgodą klienta kolejne referencję: ” Michała poznałem w 2009 roku kiedy to zaczynał swoją przygodę z marketingiem internetowym.

Referencja od sklepu internetowego e-dywan.com

Referencje od jednego z zadowolonych klienta: „Profesjonalne podejście do przygotowania kampanii ad words. „Pełne zaangażowanie, szybkość działania i natychmiastowe rezulaty potwierdzają opinię. Konkurencyjne wynagrodzenie jest dodatkowym atutem. Family Fabrics.pl sklep internetowy www.e-dywan.com „

3 specjalizacje z reklam Google AdWords

Już są 3 specjalizacje od Google Partner sieć wyszukiwań reklama video reklama mobilna    

Case study – sklep z modą damską +34.000zł

Branża: Moda Klient: Sklep internetowy z odzieżą damską w średnim przedziale cen. Budżet miesięczny AdWords: 12.000zł Dokonane zmiany na koncie: rozbudowa grup reklam w kampaniach sieć reklamowej rozbudowa ilości reklam w sieci reklamowej zwiększenie ilości rozszerzeń dla sieci wyszukiwań budowa strategii stawek dla słów kluczowych zmiana dopasowań słów kluczowych budowa listy wykluczających słów kluczowych stworzenie…

Kolejne potwierdzenie umiejętności od Google

  Miło mi że Google Partners przyznał kolejne potwierdzenie moim umiejętności i doświadczenia. Pozwolę sobie zacytować fragment maila od Google: „Gratulujemy! Nowa specjalizacja potwierdza, że reklama wideo jest dziedziną, w której Twoja agencja ma niezbędną wiedzę oraz systematycznie poprawia kampanie AdWords.a Wykorzystaj tę specjalizację, aby zdobyć nowych klientów i wyróżnić agencję na tle konkurencji.”

Dlaczego Google AdWords a nie pozycjonowanie stron?

Dlaczego AdWords a nie pozycjonowanie stron ? SEO, czyli optymalizacja pod wyszukiwarki internetowe oraz AdWords, marketing w wyszukiwarkach internetowych, to dwa elementy, które mogą ze sobą współgrać i wpływać na jeszcze lepsze efekty naszych działań. Aby do tego doszło, musimy jednak najpierw poznać podstawowe różnice, które występują zarówno pomiędzy Nimi. Zanim jednak do tego przejdziemy,…

Dlaczego warto stosować remarketing?

Kilka dających do myślenia danych: 96% odwiedzających opuszczają Twoją stronę bez dokonania zakupów 70% klientów porzuca koszyki zakupowe 49% użytkowników zwykle odwiedza 2-4 strony zanim coś wybierze i kupi Rodzaje remarketingu: – Remarketing standardowy – Remarketing dynamiczny – Remarketing w aplikacjach mobilnych – Listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce – Remarketing wideo – Remarketingowe listy…

5 sposobów na podniesienie współczynnika klikalności

5 sposobów na podniesienie współczynnika klikalności Oczywistym jest, że im wyżej Twoja strona plasuje się w wyszukiwarkach internetowej, tym więcej szans masz na wzmożoną ilość kliknięć ze strony użytkowników. Jak się okaże, nie jest to jednak spowodowane wysoką pozycją i zajmowaniem czołowych miejsc w rezultatach wyszukiwania. Zanim bardziej zagłębimy się w temat, musimy najpierw przypomnieć…

Google adwords skuteczność – mierzenie zwrotu z inwestycji czyli ROI

ROI: mierzenie zwrotu z inwestycji w kampaniach adwords John Wanamaker powiedział kiedyś: „Połowa pieniędzy, które wydaję na reklamę jest marnowana, tylko problem w tym, że nie wiem, która połowa”. Wypowiadając te słowa, nie przypuszczał, że będą tak samo aktualne w XXI wieku. Szczególnie jeśli chodzi o sprzedaż i marketing. Cofnijmy się trochę w czasie Był…

Jak ważna jest analityka internetowa w reklamie sklepu internetowego

Odpowiednio zaaranżowana koordynacja dostępnych na rynku internetowym narzędzi marketingowych umożliwia usprawnianie wszelkich prowadzonych (lub planowanych) kampanii reklamowych. Sklepy internetowe, chociaż docierają na co dzień do większej liczby odbiorców niż placówki stacjonarne, powinny mieć na uwadze przede wszystkim wysoką konkurencję w branży – zwłaszcza na rynku azjatyckim – oraz ogromne oczekiwania swoich potencjalnych klientów. Najważniejszym aspektem…

Jak wybrać odpowiednie strategie e-marketingu?

Jak wybrać odpowiednie strategie e-marketingu? Przy tak sporej ilości strategii marketingu internetowego do wyboru, wskazanie odpowiedniego kierunku działań, może w bardzo wielu przypadkach okazać się naprawdę trudne. Na całe szczęście, większość narzędzi e-marketingu, na przykład takich jak SEO, będzie niezwykle elastyczna i pozwala na wprowadzanie poprawek oraz zmian w trakcie kampanii. Aby ułatwić Ci nieco…

Nie daj się pokonać aktualizacjom algorytmu Google!

Nie daj się pokonać aktualizacjom algorytmu Google! Ostatnie aktualizacje algorytmu Google były prawdziwą falą uderzeniową dla całej społeczności internetowej. Jeżeli jednak grasz na zasadach akceptowanych przez wyszukiwarkowego giganta, stworzyłeś solidny serwis z oryginalnym contentem i linkami, które naturalnie zwiększają swoją wartość oraz moc, to nie musisz się tak naprawdę niczym martwić! Poniżej prezentujemy Ci kilka…

9 Sposobów na optymalizację Twoich filmów na YouTube

9 Sposobów na optymalizację Twoich filmów na YouTube Chyba wszyscy zgodzą się ze stwierdzeniem, że YouTube to na chwilę obecną najpopularniejszy i najbardziej wpływowy serwis bazujący na streamingu oraz udostępnianiu materiałów wideo online szerokiemu gronu odbiorców. Jeżeli chcesz sprzedać lub rozreklamować produkt, oprogramowanie, firmę albo cokolwiek innego, YouTube będzie idealnym miejscem na zamieszczenie materiału audowizualnego…

Strony, które pomogą rozszerzyć zasięg Twoich kampanii SEO – media społecznościowe

Strony, które pomogą rozszerzyć zasięg Twoich kampanii SEO – media społecznościowe Sieć internetowa w ostatnich latach zmieniła swój krajobraz na bardziej ekspansywny oraz dynamiczny, gdzie zarówno praktyki SEO, jak i marketing w mediach społecznościowych, mogą bezproblemowo współpracować, pomagając nam oraz naszym stronom internetowym w zdobyciu ogromnej popularności. Właśnie z tego powodu, wiele przedsiębiorstw kładzie tak…

Akademia Google Partners 2015

Pojawiły się terminy Akademii Google Partners na 2015 rok, poza szkoleniami stacjonarnymi pojawiły się również szkolenia on-line w postaci Hangout-ów. Więcej info na stronie akademii: http://www.akademiagooglepartners.pl

Zalety AdWords

Zalety kampanii Google Adwords: Natychmiastowy efekt, ściśle mierzalny i określony budżet, płatność za realnego klienta który pojawia się na Twoje stronie Przyciągnij więcej klientów – Niezależnie od tego, czy chcesz przyciągnąć do witryny więcej klientów, zwiększyć sprzedaż online, czy zachęcić klientów, by do Ciebie dzwonili lub wracali na Twoją stronę – Google AdWords Ci w…

Reklamy na Gmailu (Gmail Sponsored Promotions), już dostępne dla klientów AdWords!

Reklamy na Gmailu (Gmail Sponsored Promotions), już dostępne dla klientów AdWords! http://adwords-pl.blogspot.com/2014/12/reklamy-na-gmailu-gmail-sponsored.html