Google AdWords w sklepie sportowym – konwersje w ujęciu 3 miesięcy

Przykład pracy z kontem Google AdWords klienta w ujęciu 3 miesiecy!

– 3 miesiące pracy z kontem klienta
– zwrot z inwestycji 1:14.

– Branża: sklep sportowy

– Budżet. 10.000zł miesięcznie

– Ilość produktów: 450

Współczynnik konwersji: 2:74%

Podział budżetu kampanii:

– Zakupy 50%- Rem. Dyn. 25%

– Linki 25%<

Dokonane zmiany na koncie:

  • rozbudowa grup reklam w kampaniach sieć reklamowej
  • (w drugim miesiącu z ponad 150 grup reklam zostało stworzone 150 kampanii 🙂 (jedyny sposób na optymalizacje)
  • rozbudowa ilości reklam w sieci reklamowej
  • zwiększenie ilości rozszerzeń dla sieci wyszukiwań
  • budowa strategii stawek dla słów kluczowych
  • zmiana dopasowań słów kluczowych
  • budowa listy wykluczających słów kluczowych
  • stworzenie kampanie remarketingu dynamicznego
  • budowa grup reklama dla kampanii Google Zakupy, dodanie wykluczeń, podział kampanii w drugim miesiącu na 35 kampanii: regiony, najlepiej konwertujące, pozostałem produkty

Koszt obsługi: 2500zł netto! (miesięcznie)

Wnioski: Duże zaufanie ze strony klienta, adekwatny koszt do nakładu pracy!

Moi drodzy, nie ma cudów! Jeśli mamy budżet 10.000zł ponad 450 produktów to na wszystko trzeba czas! Zaangażowania ze strony specjalisty adwords!