Efekty optymalizacji kampanii Google AdWords
Zobacz jak działam, jakie efekty przyniosła praca na kontach Google AdWords u moich klientów.
Przykłady pracy z kontami klientów, poniżej zrzuty ekrany na których widać:
- zmiany na kontach Google AdWords (koszt/konwersje)
- zmiany na kontach Google Analytics (porównanie różnych okresów czasu)
Takie wyniki pracy na kontach to wynik:
- rozbudowa grup reklam w kampaniach sieć reklamowej
- rozbudowa ilości reklam w sieci reklamowej
- zwiększenie ilości rozszerzeń dla sieci wyszukiwań
- budowa strategii stawek dla słów kluczowych
- zmiana dopasowań słów kluczowych
- budowa listy wykluczających słów kluczowych
- stworzenie kampanie remarketingu dynamicznego
- budowa grup reklama dla kampanii Google Zakupy
- dodanie wykluczeń w kampaniach Google zakupy (o czym często zapominamy)
- podział grup kampanii Google Zakupy na:
- – kampanie według struktury kategorii
- – najlepiej konwertujący producenci
- – najlepiej konwertujące produkty
- – do tego mix: produkty/regiony/płeć
Konwersje google adwords z 30 dni. Branży nie zdradzę, koszty adwords 80 tyś, wartość konwersji 3,89 miliona zł. #adwods #googleadwords #googleanalytics #googleads

Optymalizacja Konwersje konta Google AdWords:
– 30 dni pracy z kontem
– wzrost zamówień o 88% (blisko 19 tyś zł więcej bez zmiany wysokości budżetu)
- Optymalizacja konta Google AdWords (wstępne działania już dają efekty). Zaledwie 10 dni pracy z kontem, poziom wydatków bez zmian a różnica w zamówieniach 10 tyś zł. Sklep nowy, więc główny ruch w ppc!